söndag 30 oktober 2011

Välkomna!

I ett försök att motivera min skrivaranda tog jag och skaffade mig en ny blogg. Ut med det gamla, så att säga. Här är jag nu, på det lite fiffigare Blogspot. Det har varit en del "tjat" på senaste om att jag ska uppdatera, men när jag loggat in för att skriva tar det emot. Hela blogg.se gav mig bara ångest. Det var dags för något nytt. Flera gånger har jag tänkt "varför ska jag skriva om min skittrista vardag? vad har jag säga som skulle intressera någon om ens en gnutta" Nu vet jag varför. Jag bloggar mest för min egen skull, så kallad ventilering, men även för mina kära vänners skull. Ni där långt borta, jag vet att avstånden emellan oss känns kortare och saknaden kan mildras. Jag vill gärna dela med mig av min dagar, för jag älskar att höra om era. Det sker allt för sällan.

Så räkna med mig, jag är pigg och på hugget! Puss!

1 kommentar:

  1. Låter bra :D har själv tappat motivationen till att blogga. Måste försöka hitta den igen :) Du lät så positiv så det kanske smittar av sig ;)
    Saknar dig!

    SvaraRadera