måndag 31 oktober 2011

Snart får man pusta ut!

Dagarna går i ett rasande tempo. Spelar ingen roll hur tidigt jag åker till kontoret, jag slipper ändå inte hem förrän sent om kvällarna. Jag borde verkligen skriva ner alla timmar jag jobbar bara för egen del kunna se hur mycket tid jag tillbringar på jobbet. Om inte annat för att peppa mig till att arbeta mer effektivt genom att se hur kass timlönen blir. Ibland är jag lite väl petig och noggrann och då kan det dra ut på tiden. Men huvudsaken är ändå man trivs på jobbet. Jag har jättegoa kollegor, har roligt i princip hela tiden och lär mig nya saker varje dag. Jag är lyckligt lottad.

Just nu har jag extra mycket att göra med tanke på att jag ska vara ledig från onsdag och fram till söndag. Jag ska sätta mig på planet ner till Bryssel och hälsa på Lotta. Jag har lovat att lämna jobbet hemma och Lotta har lovat att ta hand om mig. Det tycker jag är en rättvis deal. Vi ska ha höstlov tillsammans och försöka upptäcka så många olika ölbarer som möjligt. Får vi tid över kanske vi hinner shoppa lite. Det ska så kul att äntligen få träffa henne igen. Mitt lilla hjärtegull! Längtar nå så fruktansvärt!


2 kommentarer:

  1. Åhhhhh du längtar inte ens hälften så mycket som jag! Nu har jag minsann städat ska du veta :) Imorgon ska jag handla mat också så du inte behöver vara hungrig ;) PUSS

    SvaraRadera
  2. Skoj :) Hoppas du får en supertrevlig resa och att ni hittar MÅNGA bra ölbarer ;)

    SvaraRadera